2016. február 28., vasárnap

Csuha Boriék sokat nevettek a Violetta szinkronfelvételei alatt

Csuha Bori életében már gyermekkora óta jelen van a színház szeretete. Számos darabban láthattuk, emellett több sikeres filmben hallhattuk szinkronként is. Nemrég a hatalmas népszerűségnek örvendő "Violetta" című sorozatban a főszereplő, a tehetséges és elbűvölő Violetta Castillo kölcsönözte a hangját. Mit gondoltok, milyen élményekkel gazdagodott a szinkronfelvételek alatt? Interjúnkban elárulta nekünk!

Ha lehet azt mondani, beleszülettél a színház világába. Az elmúlt évek alatt számos nagyszerű filmben és sorozatban hallhattunk, a legismertebb köztük talán az Alkonyat, amelyben Bella Swan hangját adtad. Hogy sikerült megismerkedned a színház világával és a szinkronszínészettel? Milyen szinten befolyásolta pályafutásod azt, hogy a szüleid is a Budapesti Operettszínház tagjai? 
Bori: Kiskoromtól kezdve nagyon sok időt töltöttem a színház világában a szüleim révén, szinte ott nőttem fel, imádtam énekelni,táncolni,szerepelni bárhol és bárkinek. :) A szüleim a Rock-Színház tagjai voltak, és kb 5 éves koromtól szerepelhettem velük egy két darabban. Később a Budapesti Operettszínházban több száz gyerek közül engem is kiválasztottak a Valahol Európában című musicalbe, amiben nagyon jól éreztem magam a sok gyerekkel, és a sok tehetséges színésszel. Ekkortájt fogalmazódott meg bennem, hogy ha felnövök, akkor ezzel szeretnék majd foglalkozni. 11 évesen kiválasztottak a Gárdos Péter által rendezett Annie musicalbe, amiben nagy örömömre a címszerepet kaptam meg. Drámatagozatos gimnáziumi éveim után a Bárka Színházban tanultam színészmesterséget.Itt prózai és zenés darabokban is lehetőségünk nyílt megmutatni magunkat. Jelenleg az Abigél musicalben játszom az egyik Matulás lányt. A szinkronstúdiókba is sokszor elvittek magukkal a szüleim, és ezért, amikor már tudtam olvasni, engem is kipróbáltak kisebb mondatokra, szerepekre. Így szippantott be magával a szinkron világa is. Szintén emlékezetes feladat volt, amikor 2008-ban kiválasztottak a Made in Hungária zenés filmbe egy rajongólány szerepére,majd ugyanebben az évben, Szabó Simon első filmjében is forgathattam.

Az első komolyabb szinkronszereped öt éves korodban kaptad meg. Mennyire emlékszel még erre a felvételre?
Bori: Két emlékezetesebb szinkronmunkámra emlékszem az elsők között, az egyik egy Sztálinról szóló film volt, amiben egy mondókát mondtam, Mohácsi Emil szinkronrendezőnél. A másik a Rocket Gibraltar volt amiben több gyerekkel dolgoztam együtt.



Nemrég a hatalmas népszerűségnek örvendő Violetta című sorozatban, a főszereplő Violetta Castillo a te hangodon szólalt meg. Szerepe szerint Ő egy céltudatos lány, aki hatalmas erőbedobással képes küzdeni az álmaiért. Hamar sikerült azonosulnod a karakterrel?
Bori: Violetta hangjával és mentalitásával szinte egyből sikerült azonosulnom, nagyon kellemes, pozitív, érzelmes egyénisége van ami hangilag nagyon kényelmes volt nekem, hiába fiatalabb nálam 10 évvel. Tetszik hogy a sorozat olyan fiatalokról szól, akik imádják a zenét, a táncot és teljes erőbedobással készülnek, tanulnak együtt azért, hogy elérjék céljaikat. Az érzelmi szál is eléggé valódi, hisz sajnos az életben is néha sok a bonyodalom, hazugság,bánat, és a pozitív-negatív érzések egymás iránt egy közösségben.

Milyen hangulatban zajlottak a szinkronfelvételek? Esetleg voltak olyan vicces pillanatok, amelyeket megosztanál velünk?
Bori: Nagyon jó hangulat volt mindig, jó kedvvel telt minden felvétel, egy-két személyt ha kiragadok, akkor Pálmai Szabolccsal (Diego) sokat nevettünk, Czető Rolanddal (Leon) nagyon jó dolgozni mert fegyelmezett, és pontos, és nagyon kedves személyiség, Nikodém Gerda szinkronrendező pedig nagyon rugalmas, kedves, vicces, szóval hiába voltam ott néha akár 5-6 órákat egyhuzamban, mindig jó volt együtt dolgozni, és kiváncsian vártuk a történéseket. Sok vicces pillanat volt, leginkább a bakik voltak emlékezetesek, mert a hangmérnök (Bőhm Gergely) néha egy teljesen más jelenetben is beadta a fülünkbe viccből valakinek a hangos bakiját. :) Olyankor nehéz volt visszafogni, hogy ne nevessük el magunkat a felvételben. Persze az sem volt gond, hisz újra vettük. :)


A hétköznapokban te mennyire és miben hasonlítasz Violettára?
Bori: Violettával hasonlóan nekem is 2-3 őszinte barátnőm van, akikkel mindent megbeszélünk, és sok időt töltünk együtt. Én is nagyon szeretek énekelni, tini koromig én is énekesnő szerettem volna lenni. Erről már letettem, bár ki tudja mit hoz a jövő..? Gitározni, zongorázni is tudok alapszinten, egy-két dalt el tudok játszani. :) Én is nehezen lépek tovább szakítás után, nagyon ragaszkodó és érzékeny típus vagyok. Imádok közösségben lenni, és szeretek csapatban dolgozni.


Számos olyan hírt hallhattunk, hogy a gyerekeknek szóló sorozatok színésznői az évek alatt teljesen kifordultak magukból, igazi botrányhősökké váltak. Gondolok itt pl. Miley Cyrusra, akit Hannah Montanaként ismerhettünk meg. Mit gondolsz Martina személyiségéről? Vele is előfordulhat hasonló?
Bori: Amit látok Martináról az az, hogy nagyon szereti az életet, és a barátait, sokat utazik, fiatal kora ellenére sokmindent átélhetett és megtapasztalhatott, de én úgy gondolom, hogy benne talán nagyobb az ártatlanság és szerénység. Egyelőre élvezi ezt az életet amit Violettától kapott, laza és közvetlen, nem hiszem, hogy valaha is rossz irányba fordulna ez a vagányság és életöröm ami belőle àrad.

Mit üzennél a Pop-Hopp Extra követőinek?
Bori: Pozitívan gondoljatok sokat arra, amivel foglalkozni szeretnétek, és akkor előbb-utóbb biztos hogy bejön!!

S.N

0 Megjegyzés:

Megjegyzés küldése