2015. november 8., vasárnap

Angel: „Még egy mielőtt vége, mert nem tudom befogni a szám!”

Magyarország legnagyobb női rappere új videóklippel lepte meg rajongóit, amely a „Még Egy..” címet viseli. A szám hamar elnyerte a közönség tetszését, ugyanis a legnagyobb videó megosztó oldalon már fél nap alatt hatalmas nézettséget ért el. A dal különlegessége, hogy Angel véletlen futott bele a zenei alapba, és megragadta az ihlet. De vajon tényleg ez lesz az utolsó videóklip amit láthatunk tőle? Már nem is lesz folytatás? Interjúnkban ezekre a kérdésekre is választ kaphattok! 

Akik követik a pályafutásod már értesülhettek róla, hogy hamarosan egy teljesen új Angel dal és videóklip lát napvilágot. Hogy zajlott a klipforgatás? Mesélnél róla? 
Angel: A klipforgatás a szokásos módon zajlott, vagyis szépen beöltöztem az Angel’s Divat ruháiba, feldobtam egy laza sminket, és már indultunk is a helyszínekre a PartyWeb.hu-val. A hideg miatt kétszer futottunk neki. A lila pólós részek után nem volt kedvem tovább kint lenni a 15 fokban még pulcsiban sem..

Előző interjúnkban említetted, hogy mindegyik dalodnak van egy kis története. A mostanival mi a helyzet? Milyen élmény vagy emlék hozta az ihletet a dal megírására? 
Angel: Néhányan már tudják, hogy én igazából az utolsó dalomat tervezgettem még nem rég. Aztán, ahogy elkezdtem hozzá illő zenei alap után kutatni, egy olyanra bukkantam, aminél hirtelen elkapott az ihlet és született „Még egy” szöveg… és ha már elkészült, nem hagyhattam veszni. ;) 


Az utolsó albumod 2013-ban jelent meg „70000” címmel, amely 12 dalt tartalmaz. Mi az oka, hogy közel két éve nem készítettél új lemezt? Már nincs is tervben? 
Angel: Az utóbbi 2 évben nem sok időm volt a zenére, más dolgok kaptak nagyobb prioritást az életemben. Így 25 évesen már, azt hiszem, ez így van jól. Ettől függetlenül, úgy tűnik, továbbra sem tudom „befogni a szám”, és simán lehet, hogy az eddig még lemezre nem került track-eket összegyűjtöm egy csokorba. 

Már nem csak külföldön, hanem Magyarországon is kedvelt „ünneppé” vált a Halloween. Mennyire áll közel hozzád? Esetleg egy-egy jelmezes bulit be szoktál iktatni erre a napra? 
Angel: Minden évben nézegetem a jobbnál-jobb Halloween sminkeket és körmöket, na meg persze a facebook-ra posztolt töklámpásokat, de általában itt meg is áll a dolog. Pár éve mi is faragtunk tököt kishúgommal, az jó móka volt. 

Milyen terveid vannak a jövőre nézve? 
Angel: Még egy klipet mindenképp szeretnék összehozni a közeljövőben, illetve az a leendő lemez is felkerül szerintem a „to do” listámra. Mindezek mellett pedig munka, munka, munka! Jó lenne már saját lábra állni és költözni… :) 

Mit üzennél a Pop-Hopp Extra követőinek? 
Angel: Bármennyire is nehéz néha, és bármennyire is sok az idióta, aki beszól és megpróbál visszahúzni, kövessétek az álmaitokat, és csináljátok azt, amit szerettek! :)

S.N

0 Megjegyzés:

Megjegyzés küldése