2016. július 1., péntek

Hamarosan egy új nyári slágert köszönthetünk

Majoros Gabi már évek óta otthon van a zene világában. Kezdetben csak a zeneszerkesztéssel foglalatoskodott, a főiskolán pedig multimédia informatika szakon végzett, így a professzionális zene és a videó technika is közel áll hozzá. Több demó felvétele is megjelent már legnagyobb videómegosztó oldalon, ezért úgy érezte itt az ideje, hogy stúdióba vonuljon és leforgassa az első igazi videóklippjét. Talán egy új tehetséget köszönthetünk a sztárvilágban? Megeshet, hiszen nem kétség, hogy a dal még a slágerlisták élére is felkúszhat!

A zene már elég korán szerepet játszott az életedben, hiszen a gitározás alapjait is az Édesapádtól tanultad. Pontosan hány éves korodban döntötted el, hogy zenei karrierbe kezdj?
Majoros Gabi: Olyan 14 évesen már számítógépes zeneszerkesztőkkel, trackerekkel különböző zenéket szerkesztgettem, némelyikre írtam szöveget is. Gitározni pedig pár évre rá tanulgattam otthon. Zenei karrierre úgy nem igazán gondoltam akkoriban, inkább csak amolyan hobbi volt. Persze eljátszottam a gondolattal milyen lenne, de később aztán inkább az informatika irányába vettem az irányt és kezdtem el benne dolgozni. De a dalírást nem hagytam teljesen abba informatika mellett sem, valahogy szükségem volt rá, hogy néha kijöjjenek ezek a dalok, aztán az elmúlt évek alatt elég sok dal gyűlt össze, így jött az ötlet, hogy stúdióban szereljük át néhány kedvenc dalom és klipet is forgassunk hozzá. 


Pár hete forgattátok le a "Táncolj velem!" című bemutatkozó dalodhoz készült videóklippet. Már a legnagyobb közösségi oldalra feltöltött előzetesből kiderült, hogy egy dallamos, ugyanakkor slágergyanús dalt köszönthetünk. Mesélnél egy kicsit a klipforgatásról?
Majoros Gabi: Köszi! Kedves, hogy így jellemzed a dalt. Nekem ez volt az első forgatás, így kissé szokatlan volt, de Kobe, a kliprendezőnk elég jó instrukciókat adott, így elég hamar belejöttem. A csapat is nagyon jó volt, akikkel együtt dolgozhattam. A második klipem forgatásakor azért már tapasztaltabb leszek.

Milyen élmény vagy emlék hozta az ihletet a dal megírására?
Majoros Gabi: Ahogy említettem ezek dalok jöttek mindig maguktól pl. egy nehéz nap után, vagy ha valami nagyon szuper volt, vagy épp ellenkezőleg és fájt. A legtöbbnek, így ennek dalnak is van története és mondanivalója is. Tulajdonképpen az ihlette, hogy azt láttam, hogy sok ember egy szakítás után sokáig, akár évekig tudja fájlaltatni a szívét. Ilyesmi velem is megesett és többeknél is láttam, hogy mennyire le tudja ez törni őket hosszú ideig, akár évekig is. Így született ez a dal: Van, hogy el kell engedni a múltat és örülni az életnek, újra élni. Az élet majd úgyis hoz sok szépet és jót újra, addig is örülni kell..

A klipforgatáson voltak olyan vicces pillanatok, amelyeket megosztanál velünk? 
Majoros Gabi: Volt egy pár. Pl. a motoros forgatásnál megállt egy kocsi, hogy segítsenek-e, mert valóban elhitték, hogy felborult a motorom, vagy lerobbant, úgy szóltunk nekik, hogy csak forgatunk.. Ezek szerint elég jól játszottam a szerepem..

Zenei pályafutásod során van olyan előadó, aki különösen inspirál? Ha igen, mesélnél róla, hogy mi fogott meg benne?
Majoros Gabi: Mikor hallgattunk ez a "Táncolj velem!" dalom és néztük a klip anyagát, úgy jellemeztem, hogy olyan ez az egész dal és videóklip világ, mintha Homonyik Sándor - Álmodj királylány pop-rock lírai dala/klipje lenne keverve DJ. Tiesto elektronikus, bulis hangzásvilágával... Elég ellentétes ez a 2 stílus, de tulajdonképpen ez a világ jellemez talán most zeneileg. Kifejezetten egy kedvenc előadóm nincs, több eladót kedvelek, sokáig tartana felsorolni őket.

Milyen tervekkel készülsz a jövőt illetően?
Majoros Gabi: Hamarosan látható, hallható lesz a "Táncolj velem!" klip teljes egészében, amely a zenei oldalamról is elérhető lesz. ...és ahogy az előbb említettem várhatóan lesz új stúdiódal és klip is. Nyár végére tervezem, hogy az új is elkészül. 

Mit üzennél a Pop-Hopp Extra követőinek?
Majoros Gabi: Van egy kedvenc mondásom, miszerint a rossz hír az, hogy nincs kulcs a boldogsághoz, a jó hír viszont, hogy az ajtó nincs bezárva. :) Ez jutott most eszembe. Remélem többeket is jó kedvre derít.

S.N

0 Megjegyzés:

Megjegyzés küldése