2016. szeptember 5., hétfő

Judy és a Rock and Roll

A Groovehouse énekesnőjének egyik nagy álma vált valóra a nyár folyamán. Fenyő Miklós felkérte, hogy egy-két dal erejéig lépjen színpadra a Margitszigeten rendezett nagykoncertjén. Molnár-Kis Judit eleget is tett a kérésnek, méghozzá a legnagyobb örömmel. Az énekesnő kissé rekettes hangjával szólalt meg például a "Meghalok, hogy ha rám nézel" és a "Bye bye nyár" című slágerek. - Az utóbbit duettként énekelte a rock and roll királlyal. Elmondása szerint rettentően izgult, bár ez nem látszott színpadon nyújtott teljesítményén. Kislánya is elkísérte erre a fellépésre, illetve férje és kollégái is jelen voltak. De, hogy mind ezt a "kihívást", hogyan élte meg Judy, vagy mennyire áll hozzá közel ez a zenei műfaj? Tekintsétek meg a vele készült rövid kis interjút.

Ha jól tudom, akkor egy nagy álmod vált valóra azzal, hogy Fenyő Miklós nagykoncerten állhattál a színpadra. Pláne, hogy egy közös dalt is előadtatok. Röviden mesélnél arról, hogy hogyan élted meg azt a pillanatot, amikor felkért erre a feladatra?
Judy: Nagyon nagyon boldog voltam. Fenyő Miki meginvitált egy személyes találkozóra, ahol személyesen is átbeszéltük a koncert részleteit, illetve a felkérés "tárgyát"! Nagyon izgultam a találkozás előtt, de szerencsére az első pár mondata után oldotta bennem ezt az izgalmat! Teljesen rámbízta a dalok választását, sőt javasolta hogy énekeljem el a groovehouse legnagyobb slágerét, amit én annak tartok.... Szóval örömtelire sikeredett az "első" "üzleti" találkozásunk!

Mennyire volt nehéz betanulni ezeket a dalokat? Illetve milyen közel áll hozzád a Rock and Roll?
Judy: Sokan nem tudják, de az első "találkozásom" a zenével, egy rock and roll énekesnő tette meghatározóvá. Ő Brenda Lee! Igazából inspiráló hatással volt rám a zene, a hangja, a stílusa, egyszóval kerek volt az egész! A későbbiek során hasonló stílusú zenéket tanultam, hasonló stílusú zenekarban is énekeltem! Mi több, anno 15 évesen voltam 2-3x is Fenyő Mikinél meghallgatáson. Nagyon közel áll hozzám a rock and roll, így értelemszerűen nem volt nehéz ezeket a dalokat megtanulni, sőt a duett kivételével mindet énekeltem már évekkel ezelőtt, hiszen ebben a stílusban ezek alap dalok! Nagyon élveztem újra színpadra állni és ezeket a dalokat előadni.

Közösségi oldaladon említetted meg, hogy rettentő módon izgultál. Ez elmúlt a színpadra lépéskor, vagy némi izgalom azért megmaradt?
Judy: Én borzasztó mód izgulos vagyok bizonyos helyzetekben. Félek a fogadtatástól, és hatalmas bennem a maximalizmus, a megfelelés vágy. Mivel az utolsó dal volt a duett Mikivel, így végig bennem volt az izgalom, hiszen attól "féltem" a legjobban! Szerettem volna megfelelni az elvárásainak, illetve a sajátomnak is természetesen!

A Groovehouse másik frontembere, Kárpáti Zsolt is jelen volt a koncerten, kislányod és férjed társaságában. Nekik, hogy tetszett az "előadás"? Hisz egy másik stílusban mutattad meg magad.
Judy: Nagyon büszkék voltak rám, végig támogattak! Hálás vagyok érte nekik!

Végül, de nem utolsó sorban.. Te, hogy érezted magad a rendezvényen? Milyen érzés volt ezeket a nagy slágereket előadni? - és persze Fenyő Miklóssal együtt énekelni? 
Judy: Jó volt egy kicsit "elkalandozni", egy kicsit "visszatérni" ebbe a világba! Az egyik legnagyobb élményt nyújtotta számomra, mind az este, mind az hogy énekelhettem Magyarország legnagyobb rock and roll királyával! Büszke vagyok rá! Remélem egy kicsi nyomot én is hagytam benne!

M.M

0 Megjegyzés:

Megjegyzés küldése